Telefonická podpora - Hotline
Pred tým, než zavoláte na hot-line linku, prehliadnite si, prosím, Otázky a odpovede (FAQ) - on-line databázu často kladených otázok a odpovedí. Registrovaným užívateľom našich programov ponúkame nasledujúce služby:
Základná bezplatná poradenská služba
- v pracovných dňoch medzi 8. – 16. hodinou je určená pre legálnych užívateľov našich programov do 1 roku od zakúpenia prvotnej licencie, alebo do 1 roku od zakúpenia posledného upgrade aktuálneho programu, alebo do 1 roku od ukončenia platnosti hesla upgrade cez internet (platíte iba bežné telekomunikačné poplatky).
Bezplatná poradenská služba sa nevzťahuje pre užívateľov, u ktorých evidujeme neuhradené predfaktúry po splatnosti za vykonané služby.
Pre užívateľov volajúcich z pevnej siete:
Brezno: 048/ 611 1333
Bratislava: 02/ 4464 5791
Žilina: 041/ 542 4982
Košice: 055/ 728 9894
Nitra: 037/ 741 8811
Pre užívateľov volajúcich z mobilných sietí:
0905/ 821 211
0903/ 821 211
0948/ 821 211
Odborná bezplatná poradenská služba
- konzultácie zložitejších problémov priamo s programátormi na dole uvedených číslach v pracovných dňoch medzi 14. a 15 hodinou podľa podmienok predchádzajúceho bodu (s výnimkou užívateľov balíkov programov Malá firma, Drobný podnikateľ a Demo verzií)
Odborná bezplatná poradenská služba sa nevzťahuje pre užívateľov, u ktorých evidujeme neuhradené predfaktúry po splatnosti za vykonané služby.
Pre užívateľov volajúcich z pevnej siete:
Brezno: 048/ 611 1333
Pre užívateľov volajúcich z mobilných sietí:
0905/ 821 211
0903/ 821 211
0948/ 821 211
Predtým, ako nás budete kontaktovať na našich hotline linkách, pripravte si nasledujúce údaje, aby sme urýchlili vyriešenie Vášho problému a predišli zbytočným nedorozumeniam:
- Licenčné (sériové) číslo programu a úplné číslo verzie.
- Meno užívateľa programu.
- Dátum zakúpenia prvotnej licencie a dátum posledného upgrade.
- Podrobný popis problému (presné hlásenie programu), v ktorej agende programu (napr. faktúry vydané, mzdový číselník, ...) a v ktorom kroku sa objavili nejasnosti a problémy.
- Operačný systém a verzia.
- Pracuje program v sieti? Ak áno, o akú sieť ide a koľko má staníc.
- Typ tlačiarne, na ktorej sa tlačia výstupy.