image
Alfa a omega pre podnikateľov je kvalitný softvér pre účtovníctvo, fakturáciu, mzdy, sklad, pokladne a reštaurácie od MRP. Olymp ročnej uzávierky je pohoda pri vypracovaní daňových priznaní v MRP účtovných programoch. Značné množstvo money ušetríte účtovaním v MRP účtovných programoch. Už žiadne kros preteky na motocykloch, ale pohoda pri účtovaní v účtovnom systéme MRP-K/S, založenom na architektúre typu Klient/Server.
Telefonická podpora - Hotline Vytlačiť
  • Pred tým, než zavoláte na hotline linku, prehliadnite sii, prosím, Otázky a odpovede (FAQ) - on-line databázu často kladených otázok a odpovedí.
  • Registrovaným užívateľom našich programov ponúkame nasledujúce služby:
  • Základná bezplatná poradenská služba (HOTLINE)v pracovných dňoch medzi 8. – 16. hodinou je určená pre legálnych užívateľov našich programov do 1 roku od zakúpenia prvotnej licencie, alebo do 1 roku od zakúpenia posledného upgrade aktuálneho programu, alebo do 1 roku od ukončenia platnosti hesla upgrade cez internet (platíte iba bežné telekomunikačné poplatky).

Pre užívateľov volajúcich z pevnej siete:

Brezno: 048/ 611 1333

Bratislava: 02/ 4464 5791

Žilina: 041/ 542 4982

Košice: 055/728 9894

Nitra: 037/ 741 8811

 

Pre užívateľov volajúcich z mobilných sietí:

0905/ 821 211
0903/ 821 211
0948/ 821 211

  • Odborná bezplatná poradenská služba– konzultácie zložitejších problémov priamo s programátormi na hore uvedených číslach v pracovných dňoch medzi 14. a 15 hodinou podľa podmienok predchádzajúceho bodu (s výnimkou užívateľov balíkov programov Malá firma a Drobný podnikateľ).

 

Bezplatná odborná poradenská a konzultačná služba poskytovaná aj cez internet na e-mailových adresách mail@mrp.sk, bratislava@mrp.sk, zilina@mrp.sk, kosice@mrp.sk a nitra@mrp.sk podľa podmienok v prvom bode.

 

 

Predtým, ako nás budete kontaktovať na našich hotline linkách, pripravte si nasledujúce údaje, aby sme urýchlili vyriešenie Vášho problému a predišli zbytočným nedorozumeniam:

 

  • Licenčné (sériové) číslo programu a úplné číslo verzie.
  • Meno užívateľa programu.
  • Dátum zakúpenia prvotnej licencie a dátum posledného upgrade.
  • Podrobný popis problému (presné hlásenie programu), v ktorej agende programu (napr. faktúry vydané, mzdový číselník, ...) a v ktorom kroku sa objavili nejasnosti a problémy.
  • Operačný systém a verzia (WINDOWS 95/98/2000/XP/Vista/7).
  • Pracuje program v sieti? Ak áno, o akú sieť ide a koľko má staníc.
  • Typ tlačiarne, na ktorej sa tlačia výstupy.